1.Cyberprzemoc to umieszczanie zdjęć obcych osób w sieci które nie wyraziły na to zgody, albo umieszczanie przekształconych negatywnie zdjęć w sieci osób. Cyberprzemoc to także przenoszenie konfliktów do sieci i t też umieszczanie filmików osób które nie wyraziły na to zgody. 2.Jeżeli jestem świadkiem cyberprzemocy to powinienem zgłosić to natychmiast administratorowi danej strony. Powinienem skontaktować się z konsultantami Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116111. 3.Będąc świadkiem cyberprzemocy powinienem nie wtrącać się do tego konfliktu, nie powinienem się ujawniać przy takiej sytuacji, żeby nie dopadło mnie to samo 4.Mowa nienawiści to negatywne emocjonalnie wypowiedzi, powstałe ze względu na domniemaną lub faktyczną przynależność do grupy, tworzone na podstawie uprzedzeń. 5.Jeżeli nie mogę poradzi sobie z hejterem, zgłaaszam to osobie zaufanej lub dzwonie na bezpłatny numer Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży: 116 111, lub zgłaszamna policję. A jeżeli mogę kasuję nienawistne komentarze. 6.Ofiarze cyberprzemocy możemy doradziś żeby poszła z zaufaną osobą na policję i zadzwoniła na numer zaufania dla dzieci i młodzieży pod numer 116 111 7.Jeżeli chcę coś kupić w internecie muszę poprosi o pomoc rodziców. Nigdy nie moge podawa numeru karty kredytowej i wypełniać internetowych formularzy bez wiedzy i zgody rodziców. Korzystając z aplikacji mobilnych, muszę uważać na mikropłatności. Niektóre z aplikacji, choć początkowo bezpłatne, posiadają możliwość zakupów wewnątrz aplikacji. 8.Sprzęt z którego kożystamy z sieci należy zabyzpieczać pakietami antywirusowymi oraz aplikacją o nazwie Opieka Rodzicielska 9.Inforamacjom znalezionym w sieci nie zawsze warto wierzyć . Informacje którym często wierzymy mogą okazać się nieprawdziwe, ponieważ ludzie którzy zakładają nieprawdziwe strony internetowe często je tworzą po to, aby tylo zarabiać. 10. W sytuacji zagrożenia online należy szukać pomocy u osób bliskich i a także u kosultanta Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży numer to 116 111.